RZP.271.47.2021.ZP2
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ***UWAGA***Zmiana terminu składania i otwarcia ofert Budowa ulicy Jaworowej w Zielonce |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | RZP.271.47.2021.ZP2 |
Zamawiający | Gmina Białe Błota |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy |
Rodzaj zamówienia | Roboty budowlane |
Wartość zamówienia | Powyżej 130 000 złotych netto, jednak poniżej progów unijnych |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Oferty należy przesłać poprzez platformę zakupową |
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, zwanej dalej ustawą Pzp), Zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie unieważnienia:
Faktyczne:
Przesłanką unieważnienia przedmiotowego postępowania jest brak wystarczających środków w budżecie Gminy Białe Błota na lata 2021 i 2022.
Gmina Białe Błota nie otrzymała dofinasowania na realizację zadania i w związku z tym Zamawiający w roku 2021 nie może przeznaczyć wskazanej kwoty na otwarciu ofert (opublikowanej za pośrednictwem komunikacji elektronicznej w dniu 22.07.2021 r.) na realizację powyższego zadania.
Prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SWZ, projekt umowy, Opis przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki, Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/477008
Zmiana treści SWZ z dnia 15.07.2021 r.