W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

RZP.271.47.2021.ZP2

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ***UWAGA***Zmiana terminu składania i otwarcia ofert Budowa ulicy Jaworowej w Zielonce
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy RZP.271.47.2021.ZP2
Zamawiający Gmina Białe Błota
Tryb zamówienia tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Powyżej 130 000 złotych netto, jednak poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesłać poprzez platformę zakupową
unieważnienie

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, zwanej dalej ustawą Pzp), Zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o unieważnieniu postępowania.

Uzasadnienie unieważnienia: 

Faktyczne: 

Przesłanką  unieważnienia  przedmiotowego  postępowania  jest brak wystarczających środków w budżecie Gminy Białe Błota na lata 2021 i 2022.

Gmina Białe Błota nie otrzymała dofinasowania na realizację zadania i w związku z tym Zamawiający w roku 2021 nie może przeznaczyć wskazanej kwoty na otwarciu ofert  (opublikowanej za pośrednictwem komunikacji elektronicznej w dniu 22.07.2021 r.) na realizację powyższego zadania.

Prawne: 

art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą  ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SWZ, projekt umowy, Opis przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki, Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/477008

 

Zmiana treści SWZ z dnia 15.07.2021 r.

Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ z dnia 19.07.2021

Informacja z otwarcia ofert

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Załączniki

Powiadom znajomego