RZP.271.81.2021.ZP2
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ***UWAGA***Zmiana terminu składania i otwarcia ofert*** Budowa Miasteczka Rowerowego przy Szkole Podstawowej w Łochowie |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | RZP.271.81.2021.ZP2 |
Zamawiający | Gmina Białe Błota |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy |
Rodzaj zamówienia | Roboty budowlane |
Wartość zamówienia | Powyżej 130 000 złotych netto, jednak poniżej progów unijnych |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Oferty należy przesłać poprzez platformę zakupową |
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ) – dalej zwaną ustawą Pzp, Zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie unieważnienia:
Faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SWZ, projekt umowy, Opis przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki, Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/506227