W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

RZP.271.44.2023.ZP1

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na UWAGA !!!! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT UWAGA - Ujednolicony kosztorys ofertowy Budowa ulicy Nizinnej w Białych Błotach
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy RZP.271.44.2023.ZP1
Zamawiający Gmina Białe Błota
Tryb zamówienia tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Powyżej 130 000 złotych netto, jednak poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesłać poprzez platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl/transakcja/828813
unieważnienie

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

W związku z odrzuceniem wszystkich ofert złożonych w postępowaniu (2 oferty), Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zawiadamia, że ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: 

Uzasadnienie faktyczne: 

W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, które w toku badania i oceny podlegają odrzuceniu. 

Uzasadnienie prawne: 

art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SWZ, Opis przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki, Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/828813

Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 17.10.2023 r.

Zmiana treści SWZ z dnia 25.10.2023 r.

Informacja z otwarcia ofert z dnia 31.10.2023 r.

Zawiadomienie o odrzuceniu ofert i unieważnieniu postępowania z dnia 30.11.2023 r.

 

Załączniki

Powiadom znajomego